Tuesday, September 16, 2014

LoV Blogging class

Assalamualaikum,

Hari ni special utk group saya LoV kerana seramai 6 org telah menghadirkan diri untuk kelas blogging bersama 2 org masters iaitu Master Puteri dan Master Alin. Yang bestnya saya yg jauh dapat join belajar sama2 dorg dan monitor anak2 buah saya juga dengan menggunakan skype! :). Bangga dengan dorg yg bersungguh2 mencari ilmu especially kak ngah dan kak anis yg dtg jauh dari pahang.

Saya pon terus update blog sbb dah 5 mggu tak update..kihkih.. Kena disiplin lagi sbb saya juga dah dpt bbrp customer melalui blog. Alhamdulillah. Terima kasih kepada yg sudi singgah di blog saya dan berminat untuk berurusan dengan saya.

ni antara gambar2 yg sy snap dr laptop saya semasa kelas.




Semuanya mudah dgn teknologi. Nak atau tak nak, itu je.ilmu boleh dicari. Semoga semangat 6 org ni jadi cth utk ahli2 LoV yg lain juga.

Thanx a lot both masters!!tlg ajar my biz partners.:)))..jasa kalian dikenang..

1 comment:

  1. bestnya..jemput datang ke blog saya ya
    http://arlinasuha.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...