Monday, August 11, 2014

Sepagi di ruwais hospital

Salam semua pengunjung setia blog saya. Ada ke??hihihi

Hari ni saya ada check up dengan gynea. Sekarang ni masing menunggu utk dipanggil. Macam biasalah ambik masa sikit. Sempat la saya berjalan2 ke kafe dulu td sbb perut dah berkeroncong. Pekena sandwich 2 keping dgn air. 15 dirham! Hmmm xde yg murah di bumi UAE ni. 

Anak2 tadi tak bangun lagi. Suami balik dari keje malam,saya terus gerak ke spital.tinggal dorg kat rumah berdua beradik. 1st time buat gitu. Risau jugak. Tapi kalau heret lagi byk cerita. Tinggal la dorg dalam 10 minit tanpa ibu dan abah kt umah. Alhamdulillah suami balik dorg masih nyenyak tido. Dekat je spital nya. 

Nak tgk gambo hospital ruwais yg sgt santek??

Santek kannnn..maaf cakap mmg kalah prince court..kikiki

Tenang gituuuu..

Tapinya kalau cakap psl service deme...malas nk cite pjg ler..yg pasti dr 930 dtg td smpi skrg 1120 masih belum jumpe doktor walaupun saya patient no 6..
Kita tenang2 aje..tulis blog. Gi santai minum kat kafe..pasal kita makan b complex!kekekeke.. 

Mlm tadi saya cakap ngn the girls tu srh tido awal sbb nak jumpe doktor arini bak check baby..the girls menjerit2 cakap yeayyy! Qistina dari dalam tent tgh main kuar cakap
Qistina : 'nanti tgk baby??mcm ni??' Dia tunjuk plastik diapers dia ada gambar baby. 
Saya:'bukan..check je baby dlm perut,belum keluar lg'

Qistina : ohhhh tak kuar lagiiiii...
Terus mAsuk blk dlm tent dia smbg main.. Hihihi..panggil dia kakak dia marah.tak sabar plak dia nk jumpe baby.😄😄..

Haih belum dipanggil lg nak jumpe gynea..senyum senyum senyum..😀😀


Sempat selfie plak haku.hahaha..gambo tahan gelak ambik gambo sorg2. Jenuh tahan hidung. mentang2 anak2 tak ikut.
Kasi can la..nak selfie jugokkk..😄😄

Utk preggy moms, jgn lupa ambil vitamin utk kesihatan baby dan anda.. MAkan vitamin bukan penyebab baby besar ye.. Saya semestinya ambil set pregnant SHAKLEE❤️❤️❤️❤️

Wassalam





3 comments:

  1. salam. hi lisa here =) i'll be staying in Abu Dhabi starting this October insyAllah. saje search Shaklee distributor kat Abu Dhabi terjumpe your blog. Hehe. Senang la lepas ni =)

    ReplyDelete
  2. wslm ..hai Lisa. welcome to Abu Dhabi.:))

    ReplyDelete
  3. hahahaha kembang hidung selfie hahahaha

    Assalamualaikum! Come visit my blog. I write mostly about my 2 growing kids and my home business. time freedom financial freedom

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...