Saturday, September 20, 2014

Mealshakes untuk satu family

Assalamualaikum readers,:)

Bulan Sept ni special dengan adanya promo mealshakes Buy 3 FREE 1. Mealshakes ni satu keluarga boleh ambil. Multivitamin dalam bentuk serbuk. Untuk saya dan anak2 mmg kami consume mealshakes setiap hari. Kita baca sikit kebaikan Mealshakes. Dah baca mesti rasa nak cuba!:)


1. Nutrisi Lengkap

Menyediakan 24 jenis VITAMIN A- Z ,mineral dan ‘Trace Mineral’.Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan VITAMIN-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak. Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. Mengandungi VITAMIN A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

3. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap VITAMIN B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
4. DETOX
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.-sangat membantu untuk anak2 yg suka sembelit.
kami pengguna mealshakes..tgk jelingan budak belakang tu..hihihi
Mealshakes ni perisa vanilla. Memang sedap tau. Lemak2 berkrim. Mula2 anak2 saya susah nak terima. Lama2 Qistina mula sukakannya. Dia suka minum dalam botol susu. Kadang2 dia mintak sehari 2-3 kali,jadi saya kurangkan mealshakes tu utk satu hidangan utk dia. Berlebih2 nanti terlebih poo poo pulak sbb mealshakes ada fiber. Arissa pulak sejak semggu dua sebelum masuk school dia mula minum mealshakes. Tapi kakak besar ni minum dalam cawan la. Alhamdulillah dia makin suka. Sekarang setiap kali sebelum ke school dia cuma sarapan mealshakes. 
sedapnyaaaa....:)
Last sekali jom layan video Arissa buat magic show@ teka teki..hihi..Sebelum tu belajar counting, pastu sambung main teka teki pulak.:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...