Thursday, May 2, 2013

Welcome MAY!!!

Assalamualaikum,

Bulan may ni semangat baru! Semangat bisnes bertambah berkobar2. Semangat nak makan supplement dgn lebih disiplin.Ye saya pon kadang2 culas. Yang pil tu okay. Yang kena bancuh tu kdg2 tak sempat nak buat. Tangguh2 langsung lupa. Tapi bila tengok suami saya yg rajin makan ESP tu dah nampak perubahan ketara, saya nekad tak nak skip sehari pon. Bancuh ngan air sejuk mmg superbbbb!!!

Istimewanya bulan may ni ialah bulan kelahiran saya..hehehe.. Lagi tambah spesel promo bulan ni ialah VIVIX!weehuuuuuuu...saya memang menunggu promo vivix ni..Vivix ni ada kelas tersendiri. Ianya antara supplement shaklee yg mahal tp sudah tentu khasiatnya luar biasa. 

Saya pernah cuba vivix selepas operation aritu. cite psl tu kat SINI. Selama sebulan saya amik vivix, saya agak culas amik supplement untuk menyusu. Sebabnya saya rasa bertenaga je. sampai lupa nak amik vitamin lain. Dan susu pon meriah! Alhamdulillah... Maybe sesuai jd milk booster saya.:-))

Vivix memberikan kesihatan yg menyeluruh.


Vivix dihasilkan dr 4 ekstrak buah2an dan sayuran yg penuh khasiat.

1.Anggur muscadine-antioksidan terbaik.-->utk kesihatan kardiovaskular, paras gula dalam darah dan proses penuaan.

2.Elderberi org eropah-mengandungi kalium dan kaya vit C-->kukuhkn sistem imun, melindungi sel dr rosak,kurgkn kesan akibat kolestrol jahat,tingkatkan daya penglihatan malam, membantu dlm mengawal stress dan byk lg.

3. Polygonum cuspidatum-sumber resveratrol semulajadi-->anti penuaan, turunkan tahap kolestrol dan tekanan darah, menigkatkan prestasi olahraga dan utk detox.

4. Lobak ungu- sumber vitamin A terbaik-->antioksidan,anti bakteria,anti radang,kurgkan risiko penyakit jantung etc..

Rebut peluang ni nak dptkan harga vivix yg jatuh menjunam. Jimat lebih rm50 sebotol. Buy 6 free 1! Tapi boleh juga beli sebotol dan mendpt harga yg istimewa dari saya!




*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.* 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...