Saturday, May 4, 2013

Migrain Pilihanraya

Musim Pilihanraya ni mmg 'panas' betul. Sana sini org bercakap pasal politik. Yang jarang2 amik tau pon boleh bagi hujah berjela2. hehe. Kat FB lagilah kan perang post pasal politik. Fuh meriahhhhh.. Saya baca je. Tapi baca banyak2 pon boleh pening kepala..haha!

Ubat sakit kepala/migrain shaklee pon ada uols!. Bukan ubat la. Vitamin mencegah sakit kepala yg kerap. Petua sakit kepala/migrain saya cadangkan B complex dan ostematrix. Saya dah try memang berkesan! B complex mampu hilangkan stress. Migrain juga ada kaitan dengan stress.



Suami saya tetiba balik keje tadi bagitau nak balik mengundi. Saya macam..eh biar betul nak balik ni! Esok je nak mengundi. Katanya tiket murah. Saya kata kalau nak balik ok jugak. Boleh amik stok Shaklee..hehehehe.. Pikir punye pikir langsung tak jadi. Lagipon dah dekat nak balik raya. Jimat jimat jimat..:-)

SELAMAT MENGUNDI RAKYAT MALAYSIA!! 


*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...