Friday, May 3, 2013

Distributor shaklee berdekatan anda!


Salam semua,

Ada yang bertanya dengan saya, macamana saya bisnes dari Ruwais sedangkan barang di Malaysia.  Hendak seribu daya ,taknak seribu dalih org kate. cewahhh...Shaklee menyediakan cara untuk kita order melalui email. Sangat mudah! Saya order terus ke Shaklee HQ, dan mereka akan hantar terus ke customer saya. Selain itu kakak saya juga banyak membantu untuk saya membuat order.

Komunikasi dengan customer pon sangat mudah.. Sekarang kan macam2 ada. Boleh pm di FB,Whatsapp, WeChat, Line, Instagram, Keek haa sume boleh. Jarak beribu batu pon mcm dok sebelah rumah je kan skrg ni. Sonang banget!

Kalau anda rasa ingin mencari  distributor di Malaysia, Di sini saya senaraikan anak2 buah saya yg mungkin berdekatan dgn tpt anda..Eh tak dekat pon takpe, pos arini,esok dah smpi pada customer. Mudah kan!

1. Puan Resnajita Bt Mat saad
ID No: 908094
No HP : 019-9085054
Pengedar area Kemayan pahang dan seluruh Malaysia

2. Norul Abshah Bt Ngarpan
ID No: 908072
No HP: 019-5009581
Pengedar area Kuala kangsar, Perak dan seluruh Malaysia

 3. Anizayanti Bt Khamsani
ID No: 908100
No HP: 012-6959285
Pengedar area Nilai, Negeri Sembilan dan seluruh Malaysia

4. Hazura Bt Zubir
ID No: 934808
No HP: 019-3800363
 Pengedar area Cheras, Selangor dan seluruh Malaysia

5. Zaliha Bt Zainal
ID No: 934804
No HP:019-9981406
 Pengedar area Kepong, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia

Hubungi pengedar2 di atas untuk mendapatkan maklumat dan consultation PERCUMA! :-))

Untuk yang berada di ruwais,Abu dhabi,Dubai dan seluruh UAE la senang cite. Boleh la contact saya ye. +971503218749. Saya pengedar sah Shaklee anda!:-))




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...