Monday, January 7, 2013

Promo Bulan baru untuk tahun baru

Salam,

Dah seminggu kita berada dalam tahun baru. Harap2 tak terlmbt lg nak wish to all Happy New Year. Semoga kedatangan tahun baru akan diberikan kesejahteraan,kebahagiaan dan kesihatan yang baik. Mesti ramai yang dah ada list azam masing2 kan!.

Terus terang, sejak saya berhenti keje 2 thn lbh yg lps, azam sy cuma  lalu sekali imbas dlm kepala je. Ada juga azam nak carik keje di negara org ni, tapi takde hasil. Usaha pon suam2 kuku je pon. Jadi takleh la nk komplen.  Hati tak sepenuhnya nak carik keje bila teringatkan anak2.  Bila dah jd ibu, segala2nya utk anak2. Takde pikir lain dah.

Tapi tahun ni berbeza sikit. Sebab saya dah ade bisnes saye sendiri. :-) Bisnes yg belum sebesar mane pon. Tapi saya sangat positif ianya akan bertambah besar dan besar. Saya akan berusaha bersungguh2 untuk mencapai impian saya. Impian saya banyak . Kena mulakan dengan target yg akan saya capai untuk tahun ni iaitu dpt income 5 angka. Dengan itu impian2 lain akan saya capai jugak insyaAllah. Mudah2an Allah permudahkan dan memberkati segala urusan dan usaha saya. Amin.

Tajuk post lain..Ni dah melalut ke lain. haha..Okay, bulan ni ada promo buy 6 free 1 Advanced joint Health Tablet (AJHT). Sapa yang ada masalah sendi, inilah masanya utk grab promo ni.


 
sedikit info tentang AJHT .

Apakah Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Siapakah yang memerlukan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet?

Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu product semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yagn mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.


Advanced joint health tablet(AJHT) sesuai untuk pelbagai golongan:


Siapa yang perlukannya???
-utk org yg selalu sakit2 sendi.cthnye sakit lutut. Selalunya mak2/opah2 selalu sakit lutut kan.(AJHT+oste)
-org yg mengalami sakit sendi akibat bersukan.patutnya bersukan nk bg sihat,tp kdg2 org bersukan smpi ghedat!!abaikan word ghedat tu..hahaha (AJHT+oste+performance drink)
-org sakit gout..tmbh ostematrix utk kesan lebih optimum
-org yg mempunyai berat badan berlebihan.bukanla nk bg kurus bdn tp nak jaga sendi2 yg dah letih tu.
-Bleh tmbh bersama omega utk yg mengalami penyakit darah tinggi,tinggi kolestrol etc..
-dan byk lagi..-utk surirumah atau mereka yg bekerja setiap ari, yg mempunyai beban kerja melampau!! (AJHT+Esp).




Hubungi  saya untuk details mengenai produk shaklee.


call/sms/whatasspp :+971 503218749,
email: puterihafiza83@gmail.com
FB : puteri hafiza
FB page:supplemen kesihatan keluarga



Sekian dulu untuk hari ini..Happy new year everyone!!


  


*produk ini tidak bertujuan merawat atau menyembuhkan penyakit. sila dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...