Tuesday, January 18, 2011

Hobi suami saya

Hobi suami saya memancing. Ini hobi baru suami saya. Saya sokong hobi suami saya. Betul saya ikhlas saya sokong!!Mudah2an suami bawak balik ikan besar..besarrr punyeee!!!Positif betul saya. Saya suka hobi suami saya..Tak sangka saya begitu positif..ngehngehngeh..


Barang2 kelengkapan untuk memancing yang dibeli di Dragon Mart,Dubai tempohari.

Malam ini suami saya pergi memancing bersama rakan2 sepejabat. cewah sepejabat gitu..Mereka yang lain itu sangat rajin. Saya harap suami saya tak perlulah terlalu rajin sangat memancing walaupun jarak dari rumah sekangkang kera sahaja. Saya berharap dalam 4 hari cuti itu, mungkin sehari boleh dihabiskan untuk memancing. 3 hari selebihnya eloklah berehat bersama keluarga tercinta. Saya ini bukanlah seorang isteri queen control. eh bukan sama sekali. Cuma keluarga tercinta kan lebih utama. Tapi saya tahu suami saya tidak akan memancing berlebihan sehingga tiada masa bersama keluarga tercinta.

Saya tak sabar tunggu suami saya balik membawa ikan2. Mesti penuh peti ais saya nanti. Mungkin kena pinjam peti ais jiran.

6 comments:

  1. hahahaah....optimis sungguh... :)

    peti ais umah akk pun leh tumpg jugak...

    ReplyDelete
  2. kihkihkih...klu dekat ape salahnye..:-)

    ReplyDelete
  3. kihkihkih...klu dekat ape salahnye..:-)

    ReplyDelete
  4. mmg optimis sungguh..tp musykil gak ayt2 tu lain mcm pn ade...hahaaha

    juju~

    ReplyDelete
  5. dah ku kate ikhlas..ikhlas la..jgn musykil2..kehkehkeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...