Wednesday, January 26, 2011

Clown ruwais..:-))

Kejadian 2 hari lepas. Arissa agresif sangat nak merangkak sana sini. Ibu tengah lipat baju sambil borak2 ngan abah depan tv. Arissa sebok main keliling kitorang. Ibu ter concentrate sikit dengo cite abah. Tak sedar Arissa nak merangkak tapi ada mainan bawah perut dia. Bila nak ke depan, muka tersembam kat lantai.terus uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Menangis la arissa sekuat hati. Dah la sekarang ni style nangis dengan suara meneran sampai sakit2 tekak tuh..
inilah hasilnya.....



cantik tak idung saya????



4-5 hari lepas pulak turun buai sendiri. Berderau rasa tengok dia takde dalam buai. Elok je dok sengeh2 kat bawah. Tu baru je tinggalkan dia tak sampai 5 minit. Masa tinggalkan tu elok je nyenyak tidur.

Dalam playpen pon dah tak boleh tinggal dia sendirian. Mula nak memanjat2. Kalut ibu nak mandi, masak, gi toilet..

Botol mineral harus ada sebagai toy tambahan. favorite 'toy' arissa

2 comments:

  1. Ala hai.... siannya Arissa.... dah merah dah hidung comel tu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...