Friday, August 6, 2010

Moga cepat sembuh

Risau je rasa dari semalam. Isya anak abang aku masuk wad sebab masalah jantung berlubang dia tu. Petang semalam, dia tidur dalam buai. Tiba2 mak aku yang tengah buaikan dia terperasan mukanya naik biru. Tangan kapai2 cam lemas tu.Mula2 bibir, lepas tu satu muka biru. Mak aku terus angkat dia tapi tatau nak buat apa. Nasib baik dalam beberapa saat muka dia ok balik. Syukur sesangat. Kalau tak mau mak aku pon pengsan sama.


Nasib baikla time jadi tu mak aku ada. Ya tuhanku..nebes sgt. Aku yang kat dapur lari2 ke depan tatau apa cite. Terus kol SIL soh balik. Then terus bawak klinik sebab nak dapat bantuan cepat. Kalau pegi spital sure lambat gile. Bila dah cek sume, doctor bg surat refer ke hospital. Kena masuk oksigen. Amik darah. Nangis2 dia. tanak nyusu sume. Sedih aku dengar mak aku cite. Siannya kat Isya. Semalam jugak dorang anta ke hospital tepeng utk refer pakar. Yang lagi sedih esok besdei dia...get well soon dear!


Arissa pon semalam, masa ibu tolong kemaskan baju2 kak Isya, dia pon bagi kerjasama. Tido je. Sempatla ibu siapkan sume keperluan nak bawak gi hospital. Kakak ngan adik sib baik tak nakal sangat time sume org kalut2 tu. Aku suruh mandi, bagi dorg makan. Sib baik dengar kate.

~nak kejutkan dak kecik ni. Lama dah tido tu. nak bg susu. macam2 gaya dah aku tgk dia tido.~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...