Thursday, July 15, 2010

Cerita lagi..

Ini dia abah mithali..hehe.


Mujur la abah Arissa balik awal seminggu dari date yang dirancang. Kalau tak takde sapa temankan ibu masuk labour room. Opah Arissa kata dia memang tak berani nak temankan. Opah risau dia yang pitam. heheh. Kalau ikut plan asalnya, hari Arissa lahir tu hubby maybe ada dalam flight lagi. Alhamdulillah Syukur pada Allah hubby ada di sisi time yang sangat penting tu. *sob sob..kesat airmata ngan ujung lengan baju*


Disebabkan aku belum menunjukkan tanda2 nak bersalin lagi, hubby ajak satu family pegi lost world tambun. Aku mestilah seronok ngan idea tu sebab dapat main gelongsor yang tinggi2 tu pakai pelampung bentuk no 8 pehtu terjun masuk lam air sampai lemas. huhhh..BERANGAN!!
Tempat tu memang la tak sesuai untuk aku yang tengah tunggu masa je nak meletup tu tapi layankan aje hubby yang nak berlibur tu. Dia kata nanti aku lam pantang takde peluang dah dia nak jalan2. okla..layannn..



mentang2 la perut aku beso,korang soh aku amik gamba..:-)



Disebabkan aku tak kuase nak mandi, aku ngan hubby meronda satu lost world tu. mak aihh penat le jugak wehh. Tapi bagus la exercise jalan2 camtu bagi senang beranak. Memang rasa nak terberanak pon. Letih wooo..



perempuan mengandung yang lagi 4 hari nak bersalin di belakang bontot singa. 'manis betul pompuan ni' kata jurugambar ini.


Budak2 la yang seronok mandi manda.Sila lihat bukti di bawah.



jangan lihat perut kami.

ohohohoho...air dah masuk idung aku..

Overall tempat ni memang sesuai untuk kanak-kanak bermandi manda. Cumanya persekitarannya agak kotor sedikit. Jika anda sudah penat mandi, bolehla ronda2 di petting zoo yang terdapat di dalamnya.



Dan juga kandang rimau ni..

~2 malam ni Arissa dah tido lena. Takde lagi berjaga merengek2 sampai kol 2-3 pagi. Alhamdulillah..dapatla ibu dan opah tido lena.:-).gud girl!. Kalau abah ada kat umah bolehla abah berdiri dodoi2 sampai Arissa tertidur cam aritu. Ibu tak larat la nak buat selalu camtu. Lengan ibu ni kecik. cepat lenguh.hehh~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...