Monday, March 8, 2010

ape aktiviti aku??

sudah 3 minggu aku balik tinggal kat kampung. cam biasa lah ade yang bertanye. nasib baik aku tak perlu jawab sangat soalan2 tu sebab mak aku dah tolong jawabkan. Kalau sedare mare pulak, opah aku dah tolong cover cite aku. huhu. tak payah la aku nak pening kepale jawab soalan orang.

ape pun alasan dan keputusan aku untuk berhenti kerja , semuanya telah di'approve' oleh suami aku. family pon bagi sokongan. aku hepi dengan kehidupan sekarang. Aktiviti aku same je la dengan suri rumah lain..wah suri rumah gitu. kemas rumah (proses ni akan dilakukan berkali2 dalam sehari kerana terdapat 2 orang kanak2 yg terlalu riang gembira menyepah ape saje), basuh baju, memasak (kerja ni..jadi assistant jek..kekeke) dll..

selain tu kadang2 aku hantar dan amik kakak kat skolah. kalau amik die, dari pagar aku da nampak kakak kembang2 idung tahan senyum. nape tak senyum je terus. lagi mau tahan2..sudahnye idung menjadi kembang kempis..haha. aritu aku rajin gak ajak kakak ngn adik bersukan kat depan umah aku nih. esok2 kol 3 dah ajak aku bersukan. semangat terlebih. tak koser mak tengah2 terik nak jadi cikgu PJ.


ni video dorg yang sgt komited bersukan especially kakak. pantang adik buat salah sure kena marah. hohoho..

lain2 nye keja aku kat umah ialah tido. tengok tv?? tak sangatlah sebab asek2 ceria ceria ceria! tak pon cartoon network. tapi time biggest loser dorang takleh kaco aku. tak sabo nak tengok final esok malam. :-))

4 comments:

  1. hahaha...bagus coach ni...kurus le adib tu nnt....

    ReplyDelete
  2. Kita samala kan..
    mmg bes hidup cam ni kan?
    tapi,time nak menjawab mcm2 soklan tu yg tak tahan..
    tapi,apa pon yg kita buat,tuk kebaikan semua pihak kan Ija?
    x kesahla apa yg org nak kata,
    Apa yg penting????
    Kita Heppiiiii!!!!

    ReplyDelete
  3. Sila ikut arahan ye kanak2 :D
    hihi...

    Coach duduk atas bendul dpn umah :)

    ReplyDelete
  4. K Ekin, tepat skali..coach jerit sambil duduk je..xle overr..hehhe

    mas- tul tu..sure la kita da pk masak2 b4 wat decision kan..:-)

    b-tatau la bile adib ley kurus..heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...