Misi Arissa mengaco abahnye tido. berjaya ke tak tengok je la video ni. Abah dahla nak keje malam. Sabo je lah..
Anak yang korek bjik mate time tido takdela hangin. Cuba emaknye kejut tido wat gitu, harus kena zasss..hahah
Misi Arissa mengaco abahnye tido. berjaya ke tak tengok je la video ni. Abah dahla nak keje malam. Sabo je lah..
Anak yang korek bjik mate time tido takdela hangin. Cuba emaknye kejut tido wat gitu, harus kena zasss..hahah
Tema pakaian: pelbagai (Tema abah: Ayuh kita bersukan! ; Tema ibu: satu hari di hari raya ; Tema Arissa: Majlis akikah - Baju yang sama pakai masa akikah dia 8 bulan lepas.:-)
Menu: Kek Coklat kati (Nama asal kek coklat Amerika. Tapi sebab aku yang buat, jadi suke ati la kan letak name ape.heee. Lazat tak hengat. haha)
Menu lain2: Takde.Kek je semata. Tolong abaikan dekorasi kek.
Abah: Tuuu..tgk tuuu..depan tu Arissa..
Arissa: ish blocking la abah.. nak tengok tv nih
Disebabkan ibu dah tak berkerjaya ni, jadi tak dapat la nak bagi adiah yang gah2. Dulu leh la bagi adiah perfume miniature. GAH gilerrr..kehkehkeh..Dulu tak gah, sekarang apatah lagi. Tapi okla adiah tu import tu dari Malaysia. okla kan. Sebuah buku yang ditulis oleh seorang kawan sekolah. Nanti kita cite pasal buku ni. Sangat terkesan dihatiku. wah! Nampak sangat aku yang lebih2 nak bace.
Kami berdua doakan semoga abah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi keshatan yang baik dan sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT. aminnn..we both love u so much!!
Fakta: Gamba2 diatas diambil sejurus ketiga2 org ni bgn pagi. Memang betul2 sejurus!!Agak2 sempat mandi tak??pikir2kanlah..hihihi..
Aduhai anakku..simpati beno ibu nengok kamu..hihihi..Mainan dah abih jatuh bawah..apa lagi nak buat..tido lerrr...
Arissa memang macam ni. Kalau dia dah mengantuk, tak kira cemane pon die boleh terlentok. Dalam kete ada beberapa kali jugak dia tido sambil duduk. Aku riba dia tengok2 dah tertido. Tengah makan pon penah nak terlelap. Tapiiii..kalau dia tak mengantuk, janganla dipaksa2..Jangan harapla nak tido. Pernah aritu kat dubai, dia da byk tido lam kete. Sampai hotel mata celik balik. Terus tak tido sampai kol 2. Ibu ngan abah dah ting tong nak layan dia.
Masuk buai pon tak jalan kalau bukan time tido dia. Lagi dia mengamuk adela..Arissa dari dalam pantang tido lam buai. Tapi nasib baik pulak dia boleh tido tanpa buai. Buktinye cam video kat atas tula.:-))
Tapi takde buai pon tak boleh jugak, Memula datang aritu, buai Arissa hilang kat airport. After 2 weeks kot baru etihad anta ke rumah. Sepanjang takde buai tu payah jugakla sebab kadang2 dia nak tido buai. Terpaksa la abah dodoi2. Ada sekali tu abah gantung kain buai kat tengkuk dia nak bagi Arissa tido..nak tergelak ibu..hihi..
Paling senang dia tido kalau dapat menyusu ngan ibu. Berkepit ngan ibu je kejenye..:-)))
Inilah hasilnya..Next time boleh buat lagi. Mungkin boleh bagi jiran tetangga rasa..hihi